Memnun: Emeklerimizin anlamı olması için çeyrek final maçını kazanmalıyız
A Milli Kadın Basketbol Takımımızın Başantrenörü Ekrem Memnun Belarus maçının ardından açıklamada bulundu.
Memnun'un açıklaması şöyle: ?Yeni bir oyun anlayışı oturtmak, daha çok çembere gitmek, daha agresif oynamak, kullandığımız top sayısını artırmak istiyoruz. Bir anda her şeyi değiştirmek imkânsız tabii ki, bu yüzden yavaş yavaş ilerliyoruz. Son maçlarda istediğimiz duruşu sergileyebildiğime inanıyorum. Gerçi İtalya maçı çok stresli bir maçtı, orada biraz frene basmıştık? Yavaş yavaş istediğimiz düzen oturuyor. Oynadığımız oyundan mutlu oluyoruz, oyuncularımız iyi durumda. Herkesin verdiği katkıdan ve konsantrasyonundan çok mutluyum. Grup aşamasını kazasız belasız, sakatlık yaşamadan lider bitirdik. Şimdi önümüzde bana göre bu şampiyonanın en önemli maçı olan çeyrek final maçı var. Rakibimiz kim olursa olsun, şimdiye kadarki emeklerimizin bir anlamı olması için mutlaka o maçı kazanmalıyız. Bütün gücümüz ile sahada olacağız. Önümüzde iki gün var. O gün Prag?daki çeyrek final maçına tek bir sonuç için çıkacağız; o da galibiyet. Motivasyonumuz ve inancımız yüksek. Dünya Şampiyonası?na katılmak ve madalya sahibi olmayı çok istiyoruz. Sahaya çıkıp her şeyimizi ortaya koyacağız.?
İlgili Haberler
A Kadın Milli Takımımız Avrupa 7.'si oldu
A Kadın Millilerimiz çeyrek finalde
A Kadın Millilerimiz İsviçre'yi farklı mağlup etti
FIBA Kadınlar EuroBasket 2025?te Türkiye'nin rakipleri belli oldu
A Kadın Milliler, Avrupa Şampiyonası'na veda etti
A Kadın Milliler Sırbistan'a kaybetti
A Kadın Milli Takımı'nın Avrupa Şampiyonası kadrosu belli oldu
Yorumlar (0)